HomeArtykuły stałe

Artykuły stałe

Kalendarz imprez i ważniejszych wydarzeń w szkole w roku szkolnym 2017/2018

 

Lp.

Data

Uroczystość

Forma realizacji

Odpowiedzialni

1.

4 września
2017 r.

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2017/2018.

 

Dyrektor

2.

Wrzesień
2017 r.

Wybory do władz Samorządu Uczniowskiego oraz wybór opiekunów samorządu.

Wybory przeprowadzone zgodnie z regulaminem Samorządu Uczniowskiego.

Wychowawcy

Opiekun SU – M. Korowajczyk

3.

Wrzesień
2017 r.

Akcja „Sprzątanie Świata”.

Porządkowanie otoczenia szkoły.

B. Kwiatek, M.Korowajczyk, B. Ansel, A. Dąbrowska

4.

Wrzesień
2017 r.

Dzień Chłopaka.

Imprezy klasowe.

Wychowawcy klas

5.

 Październik

2017 r.

Święto KEN.

Akademia

B. Kwiatek, M.Korowajczyk, B. Ansel, A. Dąbrowska

6.

Październik
2017 r.

Październik miesiącem bibliotek szkolnych.

Lekcje biblioteczne, międzyklasowy konkurs czytelniczy.

L. Safader-Nędzusiak

 

 

7.

Październik
2017 r.

Ślubowanie uczniów klas 1.

Akademia

Wychowawca klasy I

8.

Październik
2017 r.

Akcja „Zapomniane groby.

Porządkowanie grobów

Wolontariat, wychowawcy klas

9.

Październik 2017r.

Halloween

Impreza

Opiekun SU, wychowawcy klas I-III

10.

Listopad
2017 r.

11 listopada - Święto Odzyskania Niepodległości.

Akademia

I.Krajewska-Matyjek, B. Ansel, E. Stachowska

11.

Listopad 2017r.

Andrzejki

Impreza

M.Korowajczyk, B. Ansel, A. Dąbrowska

12.

Listopad 2017r.

Światowy Dzień Bez Papierosa

Apel dotyczący szkodliwości używek

L. Safader - Nędzusiak

13.

Listopad- Grudzień
2017 r.

Akcja charytatywna na rzecz schroniska dla bezdomnych zwierząt.

Akcja charytatywna

L. Safader-Nędzusiak

14.

Grudzień
2017 r.

Konkurs na „Najpiękniejszą kartkę świąteczną”

Konkurs

Wychowawcy klas

15.

Grudzień 2017r.

Konkurs na kartkę i życzenia w języku angielskim

Konkurs

A.Rynkowska

16.

Grudzień
2017 r.

Jasełka szkolne.

Przedstawienie

 

B. Kwiatek, M.Korowajczyk, B. Ansel, A. Dąbrowska, B. Sowińska

17.

Luty
2018 r.

Pasowanie na czytelnika.

Lekcja biblioteczna

L. Safader-Nędzusiak

 

18.

Styczeń  2018r.

Dzień Babci i Dziadka

Przedstawienie

B. Kwiatek, M.Korowajczyk, B. Ansel, A. Dąbrowska

19.

Styczeń-Luty 2018r.

Eliminacje do Gminnego Konkursu Recytatorskiego

Konkurs

M.Korowajczyk, B. Ansel, A. Dąbrowska, E. Stachowska

20.

Luty
2018 r.

Choinka dla uczniów klas 0-III

Zabawa taneczna

B. Kwiatek, M.Korowajczyk, B. Ansel, A. Dąbrowska

21.

Marzec 2018r.

Międzyklasowy konkurs czytelniczy.

Konkurs

L. Safader-Nędzusiak

22.

Marzec 2018r.

Gminny Konkurs Gramatyczny dla gimnazjum

Konkurs

E. Stachowska

23.

8 marca

2018 r.

Dzień Kobiet

Zabawy klasowe

Wychowawcy klas

24.

21 marca 2018r.

I Dzień Wiosny

wycieczka

M.Korowajczyk, B. Ansel, A. Dąbrowska

25.

Marzec
2018 r.

Międzynarodowy konkurs matematyczny „Kangur 2017”.

Konkurs dla klas 2 – 7 i gimnazjum

G. Kozar

26.

Marzec 2018r.

Apel Wielkanocny

Akademia

B. Sowińska, B. Ansel, A. Dąbrowska, M. Korowajczyk

27.

Kwiecień – Maj

2018 r.

Święto Konstytucji 3 maja 1791

Akademia

I.Krajewska-Matyjek, B. Ansel

28.

Kwiecień - Maj
2018 r.

Dzień Ziemi

 Akcja sprzątania

M.Korowajczyk, B. Ansel, A. Dąbrowska, L. Safader-Nędzusiak

29.

Maj
2018 r.

Gminny Konkurs Przyrodniczy

Konkurs

M.Korowajczyk, A. Dąbrowska,

30.

Maj 2018r.

Dzień Rodziny

Akademia

M.Korowajczyk, B. Ansel, A. Dąbrowska,

31.

Maj – czerwiec 2018r.

Tydzień Sportu

Zajęcia sportowe

I.Topoliński

32.

1 czerwca
 2017 r.

Dzień Dziecka

Zajęcia rekreacyjno - sportowe

Wychowawcy klas

33.

Czerwiec 2018r.

Bieg charytatywny II i III gimnazjum

Impreza

E. Stachowska

34.

22 czerwca
2018 r.

Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2017/2018.

Akademia

Opiekun SU, Dyrektor

Wydarzenia odbywające się przez cały rok szkolny:

  • Całoroczna szkolna akcja propagująca czytelnictwo w klasach I-III: „Spotkania z książką” - M.Korowajczyk, B. Ansel, A. Dąbrowska.
  • Konkurs Najlepszy Matematyk i Najlepszy Humanista w klasach I-III - M.Korowajczyk, B. Ansel, A. Dąbrowska.
  • Współpraca z Hospicjum i Domem Dziecka w Darłowie – M. Korowajczyk.

 

Uczniowie 2013/2014

Klasa 0

0

Czytaj więcej: Uczniowie 2013/2014

Sukcesy naszych uczniów

 ARA 2015

 

"Najpiękniejsza pisanka Wielkanocna" 2015

 

Dyplomy i podziękowania:

 

Gminny Przegląd ARA

 

"Moja mała ojczyzna"

 

Gminny Konkurs Historyczny

 

Dla szkoły

 

XII Gminny Konkurs Recytatorski

Podsumowanie działalności UKS JANTAR KORLINO za rok 2012

Program organizacji sekcji piłki nożnej  był realizowany od stycznia do grudnia 2012 roku. Treningi były organizowane dwa razy w tygodniu, w poniedziałki i czwartki. Każdy trening trwał ok. 2 godziny. W zajęciach brały udział dzieci z Zespołu Szkół Społecznych w Korlinie oraz dzieci z Zespołu Szkół  w Jarosławcu.

Piłkarska Liga Bałtyku

 

Dzięki systematycznym treningom uczestnicy zajęć zdobyli na tyle dużo umiejętności, że mogli wziąć udział w lokalnych rozgrywkach piłkarskich. Tym samym UKS JANTAR we współpracy z Zespołem Szkół w Jarosławcu zorganizował I Majowy Turniej Piłki Nożnej- Piłkarska Majówka 2012. Następnie we wrześniu 2012 roku sekcja piłkarska została włączona do Bałtyckiej Ligii Piłkarskiej, w ramach której w listopadzie 2012 roku na sali sportowej w Postominie zorganizowane zostały zawody piłki nożnej. Regularne treningi były prowadzone do końca roku kalendarzowego 2012.

Turniej w Postominie

Plan lekcji

plan lekcji

Plan lekcji

Rok szkolny 2018/2019

 

Wykaz uczniów 2012/2013

Społeczne Przedszkole

przedszkole

  1. Borowska Natalia
  2. Budny Matthew
  3. Gronkiewicz Mikołaj
  4. Karamon Patrycja
  5. Karowski Filip
  6. Kitaszewska Marika
  7. Lemierzewicz Zuzanna
  8. Salabura Mikołaj
  9. Siwek Antoni
  10. Stachowski Miłosz
  11. Staszczak Artur
  12. Wojciechowska Lena
  13. Pawelec Jakub
Czytaj więcej: Wykaz uczniów 2012/2013

Regulamin Rady Rodziców

Regulamin Rady Rodziców
przy Zespole Szkół Społecznych w Korlinie

I. Postanowienia ogólne

§1

1. Rada rodziców, zwana dalej „radą" reprezentuje ogół rodziców uczniów.
2. Rada działa na podstawie ustawy o systemie oświaty, ustawy Karta Nauczyciela, statutu szkoły i niniejszego regulaminu.
3. Rada jest organem szkoły, niezależnym od dyrektora szkoły oraz rady pedagogicznej.
4. Rada rodziców nie posiada osobowości prawnej.

§2

1. Rada liczy 11 członków, po jednym przedstawicielu rad oddziałowych, tzw. trójek klasowych, wybranych w tajnych wyborach przez zebranie rodziców uczniów danego oddziału.
2. Kadencja rady trwa jeden rok szkolny.
3. W uzasadnionych przypadkach, jeśli w czasie kadencji, ze składu rady ubędzie więcej niż 1/3 członków, dopuszcza się zorganizowanie wyborów uzupełniających składu rady.
4. Decyzje o przeprowadzeniu wyborów uzupełniających podejmuje rada w głosowaniu jawnym.
5. Rada może tworzyć komisje i zespoły zadaniowe mające charakter opiniująco- doradczy.

 

II. Wybory do rady

§3

1. Rodzice uczniów danego oddziału, zgromadzeni na pierwszym zebraniu oddziałowym, wybierają spośród siebie radę oddziałową. Rada oddziałowa powinna liczyć nie mniej niż 3 osoby. Kadencja rady oddziałowej trwa jeden rok szkolny. O liczebności rady oddziałowej decydują rodzice danego oddziału.
2. Do udziału w wyborach uprawnieni są rodzice uczniów danego oddziału. Jednego ucznia może reprezentować w wyborach tylko jeden rodzic.
3. Wybory odbywają się w głosowaniu tajnym na zasadach ustalonych przez rodziców uczestniczących w zebraniu.
4. Rada oddziałowa wybiera spośród siebie przedstawiciela do rady rodziców.
5. Na wniosek rodziców uczestniczących w zebraniu, przedstawiciela rady oddziałowej do rady rodziców może wybierać ogół rodziców uczestniczących w zebraniu, w głosowaniu tajnym, spośród wybranych członków rady oddziałowej.

§4

6. Obwieszczenie wyników wyborów, podanie do wiadomości składu rady i zwołanie pierwszego posiedzenia rady należy do obowiązków dyrektora szkoły.
7. Pierwsze posiedzenie rady rodziców powinno odbyć się nie później niż 14 dni od terminu wyborów.

 

III. Władze rady

§5

1. Rada wybiera ze swojego grona przewodniczącego rady , zastępcę przewodniczącego, sekretarza i skarbnika.

§6

2. Przewodniczący rady organizuje pracę rady, zwołuje i prowadzi posiedzenia rady, reprezentuje radę na zewnątrz.
3. Zastępca przewodniczącego rady przejmuje obowiązki przewodniczącego w czasie jego nieobecności.
4. Sekretarz rady odpowiada za dokumentację rady i protokołowanie jej zebrań.
5. Skarbnik rady odpowiada za prawidłową gospodarkę funduszem gromadzonym przez radę.

 

IV. Posiedzenia rady

§7

1. Posiedzenia rady odbywają się nie rzadziej niż raz w semestrze.
2. Posiedzenia rady zwołuje przewodniczący, powiadamiając członków rady co najmniej 7 dni przed terminem posiedzenia, wraz z zawiadomieniem członkowie rady otrzymują projekt porządku obrad. W szczególnie uzasadnionych przypadkach przewodniczący może zwołać posiedzenie rady w trybie pilnym bez zachowania siedmiodniowego terminu.
3. Posiedzenia rady mogą być również zwoływane w każdym czasie z inicjatywy 1/3 składu rady oraz na wniosek dyrektora, rady pedagogicznej lub samorządu uczniowskiego.

§8

1. Posiedzenia rady prowadzone są przez przewodniczącego.
2. W posiedzeniach rady może brać udział, z głosem doradczym dyrektor szkoły lub inne zaproszone przez przewodniczącego za zgodą lub na wniosek rady osoby.
3. Posiedzenia rady są protokołowane.
4. Protokoły posiedzeń są przyjmowane przez radę w drodze głosowania na następnym posiedzeniu rady.

 

V. Podejmowanie uchwał.

§9

1. Uchwały rady podejmowane są zwykłą większością głosów, w głosowaniu jawnym.
2. Dla prawomocności uchwał wymagana jest co najmniej 50% obecność członków rady.
3. W sprawach personalnych, a także na formalny wniosek rady, głosowanie odbywa się w trybie tajnym.
4. Uchwały rady numerowane są w sposób ciągły w danym roku szkolnym.
5. Opinie rady wydawane są w takim samym trybie jak uchwały.

 

VI. Kompetencje rady, prawa i obowiązki rady

§10

1. Rada rodziców:

a) może występować do dyrektora i innych organów szkoły, organu prowadzącego szkołę oraz organu sprawującego nadzór pedagogiczny z wnioskami i opiniami we wszystkich sprawach szkoły
b) opiniować podjęcie i prowadzenie w szkole działalności przez stowarzyszenia i inne
organizacje
c) uchwala w porozumieniu z radą pedagogiczną:

1) program wychowawczy szkoły obejmujący wszystkie treści i działania o charakterze wychowawczym skierowane do uczniów, realizowanego przez nauczycieli;
2) program profilaktyki dostosowany do potrzeb rozwojowych uczniów oraz potrzeb danego środowiska, obejmujący wszystkie treści i działania o charakterze profilaktycznym skierowane do uczniów, nauczycieli i rodziców;

d) opiniuje program i harmonogram poprawy efektywności kształcenia lub wychowania szkoły o którym mowa w art. 34 ust. 2 ustawy o systemie oświaty
e) opiniuje projekt planu finansowego składanego przez dyrektora szkoły
f) ma możliwość wnioskowania o ocenę pracy nauczyciela,
g) przedstawienia opinię na temat oceny dorobku zawodowego nauczyciela stażysty, kontraktowego i mianowanego za okres stażu.

§11

1. Rada rodziców ma prawo do:

a) suwerennego określania swojej wewnętrznej organizacji
b) gromadzenia środków finansowych dla wspierania działalności statutowej szkoły i wydawania ich zgodnie z własną wolą,
c) występowania do dyrektora oraz pozostałych organów szkoły w sprawach związanych:

1) z jakością nauczania
2) z wychowywaniem dzieci
3) z finansami szkoły
4) z bezpieczeństwem

§12

1. Rada rodziców ma obowiązek:

a) gospodarowania zgromadzonymi środkami finansowymi w sposób racjonalny i oszczędny,
b) dokonania demokratycznego, wyboru swoich przedstawicieli do rady rodziców
c) stworzenia takiej struktury organizacyjnej oraz sposobu pracy i trybu podejmowania decyzji, które zapewnią jej niezbędną sprawność i operatywność, dopasowaną do realiów szkoły,
d) działania w sposób przejrzysty

2. Członkowie rady mają obowiązek aktywnego uczestniczenia w posiedzeniach rady.

 

VII. Fundusze rady

§13

1. Rada może gromadzić fundusze dla wspierania działalności statutowej szkoły.
2. Fundusze rady mogą pochodzić z:

a) dobrowolnych składek rodziców
b) innych źródeł, w tym darowizn, z imprez organizowanych przez radę rodziców, itp...

3. Szczegółowe zasady wydatkowania funduszu ustala corocznie rada w preliminarzu budżetowym.
4. Pisemne wnioski o środki z funduszu rady mogą składać: dyrektor, wychowawcy klas, rada pedagogiczna, samorząd uczniowski.

 

VII. Postanowienia końcowe

§14

1. Regulamin rady wchodzi w życie z dniem uchwalenia.

Strona 2 z 6

Free business joomla templates