W maju odbył się Szkolny Konkurs Piosenki dla uczniów klas I-III oraz przesłuchania wokalne w klasach starszych. Młodzi wokaliści zaprezentowali swoje umiejetności wokalne w interpretacji jednego utworu dostosowanego do kategorii wiekowej.
Czytaj więcej: Szkolny Konkurs PiosenkiW pażdzierniku 2022r. uczniowie klasy I wraz z wychowawczynią wzięli udział w Festiwalu Niepodległości na Pomorzu Zachodnim organizowanym przez Kuratorium Oświaty w Szczecinie. Celem przedsięwzięcia było m.in. propagowanie wśród uczniów wartości patriotycznych, tradycji niepodległościowej, wiedzy o polskich symbolach narodowych.
Organizatorom został zgłoszony projekt patriotyczny w formie występu artystycznego oraz wystawy prac plastycznych.
Apel wielkanocny przygotowany przez panie Oliwię Górę, Barbarę Ansel oraz Edytę Stachowską miał na celu ukazanie znaczenia krzyża jako znaku zbawienia, przygotowanie do owocnego przeżycia Świąt Wielkanocnych, kształtowanie postawy radości i nadziei chrześcijańskiej, płynącej z faktu zmartwychwstania Chrystusa oraz przybliżenie zwyczajów panujących w większości polskich domów podczas Świąt Wielkiej Nocy.
Czytaj więcej: „Nie zdejmę krzyża z mego serca…”Uczniowie klasy 5 w projekcie historycznym przygotowali pudełka, w których zamknęli najciekawsze ich zdaniem wydarzenia z historii średniowiecza. Jak to możliwe, żeby pokazać kawałek historii w pudełku? Pomysły i realizacja przerosły oczekiwania. Oto niektóre prace...
Lucyna Wyrosławska
Czytaj więcej: Historia w pudełku2 kwietnia na całym świecie obchodzony jest Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. Celem tegoż święta jest podnoszenie społecznej świadomości na temat tego zaburzenia, ponieważ zostało ono uznane przez ONZ za jeden z najpoważniejszych problemów zdrowotnych świata. Na autyzm nie ma lekarstwa. W samej Europie rozpowszechnienie spektrum autyzmu to ok. 1 na 100 dzieci. Osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu często mają trudności z funkcjonowaniem w codziennym życiu. Drażni ich hałas, cisza czy nawet materiał ubrania. Nie radzą sobie z odczytywaniem emocji innych osób, nie mówią lub mówią dużo. Sól może mieć dla nich kwaśny smak, a śnieg może parzyć. Mocno uzewnętrzniają swoje emocje lub głęboko je skrywają. Nie jest to złe postrzeganie świata. Jest inne i zasługuje na zrozumienie.
Czytaj więcej: AKCEPTUJEMY, TOLERUJEMY, WSPIERAMY ! – Światowy Dzień Świadomości Autyzmu![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zespół Szkół Społecznych w Korlinie
Korlino 4A, 76-113 Postomino
tel.: 59 810 97 23
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.